«Твіттер» запустить нові інструменти реклами установок додатків
Глобальний мікроблоговий сервіс в річницю впровадження функціоналу з «розкрутки» додатків анонсувала три нових продукту, які дозволять рекламодавцям ефективніше управляти своїми бюджетами, а також показувати рекламу установок в Відеооб'ява.
Рік тому «Твіттер» представив програму по просуванню мобільних додатків, за допомогою якої рекламодавці змогли отримувати більше прибутку від установок своїх продуктів і взаємодії з ними. Згодом інструментарій поповнився опціями таргетингу, ефективних вимірювань, а також креативними функціями, дозволяючи компаніям і розробникам досягати потрібної аудиторії.
Крім того, незабаром маркетологи отримають доступ до унікального таргетингу «Твіттер», що дозволяє націлювати рекламу на величезну аудиторію партнерських програм в більш ніж 1 млрд мобільних пристроїв по всьому світу, говориться в повідомленні компанії.
Источник: rup.com.ua